Pracovník/-ce zákaznického servisu

Hledáte práci v Hradci Králové? Hledáte stabilní zaměstnání s dobrým finančním ohodnocením?

Hovoříte anglicky a rádi byste angličtinu používali i v zaměstnání?

Jsme rozvíjející se nadnároční společnost a hledáme nové kolegy do svého týmu zákaznického servisu.

Jak bude Vaše práce vypadat?

  • budete pečovat o významné zákazníky
  • důležitou součástí bude komunikace se zákazníky - e-mailová, telefonní atd.
  • budete zpracovávat zákaznické objednávky a koordinovat zakázky
  • budete spolupracovat s výrobou, logistikou a dalšími odděleními společnosti
  • součástí bude též sledování termínů a dohlížení na plnění zakázek

Co by nemělo chybět ve Vaší výbavě?

  • SŠ/VOŠ/VŠ vzdělání
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
  • znalost německého jazyka výhodou
  • znalost MS OFFICE (Excel a Word) na dobré úrovni
  • praxe na obdobné pozici výhodou
  • znalost SAP systému výhodou
  • samostatnost, spolehlivost, organizační schopnosti

Co Vám nabídneme?

  • příjemné pracovní prostředí nadnárodní společnosti
  • možnost vzdělávání a dalšího rozvoje
  • možnost profesního růstu, do budoucna rozšíření kompetencí na pozici Key account managera
  • motivující finanční ohodnocení a různé zaměstnanecké benefity

Nástup je možný dle dohody. Smlouva na dobu jednoho roku s možností prodloužení.

Těšíme se na Vámi zaslaný motivační dopis a strukturovaný životopis.